Update naar 263

Home Forums Eddon Update naar 263

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Colin Vennebekken 4 maanden, 2 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo,
    weten jullie al wanneer, de modules die compatibel zijn voor synergy 262, worden geüpdate naar 263?
    Mvg,
    Colin

Nanda
    Sleutelbeheerder

Hi Colin Ik heb je al per mail geïnformeerd maar doe het ook even via deze weg zodat meerdere mensen die deze vraag hebben het antwoord hier kunnen vinden 🙂
    We zijn er mee bezig. In augustus en september zullen de bouwstenen getest worden in de nieuwe versie.
    Zodra deze compatible zijn zullen ze als update bekend worden gemaakt in de nieuwsberichten en de nieuw versie te downloaden zijn via downloads.
    Als je je aanmeldt voor de newsfeed ben je meteen op de hoogte als er een nieuw bericht wordt geplaatst.

Alban Selmani
    Bijdrager

Een aantal add-on’s zijn al gepubliceerd voor ESE 263, waaronder Word Merge, TvM, Menu, Custom Selector, Doc Preview. Ik heb deze 5 getest in 263 en tot nu toe geen ‘bugs’ tegengekomen.
    Voor Solution Builder helaas nog set voor 263.

Hey Alban,
    SB zit ik(we) inderdaad het meest op te wachten…. (haastige spoed is zeld…….)
    We wachten rustig af!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.